Wednesday, April 15, 2009

AMEERA FARISHA

ok2,nme aku AMEERA FARISHA.

mse aku skola rendah,smue owg pnggel aku ameera.then aku pndekkn jd la MEE...hahhaha:DDD
bler naek je skola mngh..smue owg pnggel aku farisha.sbb ckgu saniah babi tu bg nametag,tau2 je la nametag tu kgunaan die pe an.tp nametag die ni bkn jenis kain tu.tp jenis bdk2 tadika pki uh.cm besar tuh.pehhhhh..mcm setan sial skola uh.xtwu r nk kate skola nie bodo,skola xde ox@akal..nk kate ckgu2 bangang,klo bangang cm ne leh ckgu ye x.then2,nmetag tu ckgu tulis nme er an.ckgu tulis FARISHA.ouh man!aku nk ameera la!ughhhh!!.tp xpe le.dkire ok la nie owg pnggel aku farisha an.sbb dpt beze kn ngn dk mi.n2 klas ktowg de 3 owg nme ameera@amirah.de ameera farisha(aku),amirah bt jamil n amira izzati..aku,dowg pnggel farisha.dk mi,owg pnggel mi,mimi ,amirah@amirah jamil.n amira izzati tuh owg pnggel izzati.tp smpi skrg bdk2 ton lps yg knal aku sume pnggel aku mee lg.hayyyahh..
then2 kwan aku de merungut.die kate farisha pnjang sgt la.then2,aku pker2 er an nk soh dowg pnggel aku pe tp bkn brdsarkn ameera.tp farisha.emmmmm...then da lme2 tu,aku dpt la idea...iaitu FISH....hahahahaha..bodo kn?farisha,xlwak pon la..(farisha,farisha.....)
k bye2:)

No comments:

Post a Comment