Sunday, April 19, 2009

bosan!

sumpah klua ngn family membosankn!

ok2,aku ngh byk money nie,so,g la shopping.

td aku g dp ngn fam.membosan kn seyh.smalm lg la g mp lg bosan.ikotttt je dowg.ughhh!ainie pon sme.yaallah,pnye la bosan!td aku singgah kdi indieeeee je.de stu sua nie,kotak2 pnye design.pehh ai.tgok hrge 79.90.aku bajet nk bli 30 iggt ke bwh.bodo an?brg indie mne de 30 iggt....smue 50 above.aku byk duet..tp klo stakat stu slua je da 79.90,klo bli bju leh dpt 3 bju tau x.xpon leh bli mknan.ngeeee:D..then2,g stu kdi nie.nmpk la stu crmin mate nie..nmpk cm indie pnye cermin mate.19.90 je.tp tkot mak aku mrah bli bnde yg x brfaedah..tu la yg wt mmbuat kn aku bosan bli kua ngn fam.bli nie slh,bli tuh slah.aku lbih sng kua ngn kengkwan.tp tu er,xde kwn er n2 xde grup.bisa kate la aku kua dowg je ngn kwn aku.sumpah bosan!xpe2,misi mncri geng...:DDD.ksimpulan nye d sini,aku x bli pape pon td.shade!
:(.

moral:jngn kua ngn parents.:D

No comments:

Post a Comment